A A A K K K
для людей із порушенням зору
Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Новини

Дата: від до Скинути

      УВАГА !

      УВАГА !

                                                              УВАГА !

14:50 13.04.2022

Щодо весняної диспансеризації великої рогатої худоби та дрібної рогатої худоби, що утримуються в особистих підсобних господарствах населення

Щодо весняної диспансеризації великої рогатої худоби та дрібної рогатої худоби, що утримуються в особистих підсобних господарствах населення

Щодо весняної диспансеризації великої рогатої худоби та дрібної рогатої худоби, що утримуються в особистих підсобних господарствах населення

09:50 13.04.2022

" Прихисток " - прихисти своїх.

" Прихисток " - прихисти своїх.

Роз’яснення щодо дії постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 р. № 333 “Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”

11:16 12.04.2022

МОНІТОРИНГ ПОСІВІВ ТА ЇХ ЗАХИСТ ВІД ШКІДЛИВИХ ОРГАНІЗМІВ ВАЖЛИВІ ЯК НІКОЛИ

МОНІТОРИНГ ПОСІВІВ ТА ЇХ ЗАХИСТ ВІД ШКІДЛИВИХ ОРГАНІЗМІВ ВАЖЛИВІ ЯК НІКОЛИ

МОНІТОРИНГ ПОСІВІВ ТА ЇХ ЗАХИСТ ВІД ШКІДЛИВИХ ОРГАНІЗМІВ ВАЖЛИВІ ЯК НІКОЛИ Одне з найважливіших завдань для країни сьогодні – забезпечення продовольчої безпеки. Для аграріїв це значить прикласти максимум зусиль та отримати оптимальний врожай. На формування врожаю впливає багато факторів, серед них і захист посівів від шкідливих організмів.

08:20 12.04.2022

Сміливість – тепер це бренд України

Сміливість – тепер це бренд України

Сміливість – тепер це бренд України Офіс Президента та Уряд розпочали внутрішню та міжнародну рекламну кампанію української сміливості. Головна місія проєкту — зафіксувати та поширити асоціацію «Україна = сміливість». Зробити сміливість головним національним ресурсом, торговою маркою країни. Білборди проєкту вже з’явилися на вулицях більш ніж 15 країн світу: Канади, Польщі, Німеччини, Італії, Австрії, Великобританії, Іспанії, США та інших. Зараз українцям важливо не розгубити сміливість перших тижнів війни, і внутрішня кампанія спрямована саме на це. Мета міжнародної кампанії — поділитися сміливістю зі світом і створити імідж країни, де живуть сміливі люди, сміливі бізнеси та сміливі ідеї. 

15:23 11.04.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь