Прогноз бюджету Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки
Прогноз
бюджету Підвисоцької сільської територіальної громади
на 2026-2028 роки
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки (надалі Прогноз) розроблено на виконання ст. 751 Бюджетного кодексу України, дію якої відновлено Законом України від 18 вересня 2024 №3979-ІХ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо відновлення середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні та приведення окремих його положень у відповідність із законами України», базуючись на схваленій постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 №774 Бюджетній декларації на 2026-2028 роки, Основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України на 2026-2028 роки (лист Мінекономіки від 14 квітня 2025 №3011-02/30287-03), Податкового та Бюджетного кодексів України, Програмі економічного і соціального розвитку громади та інших документах, що стосуються середньострокового планування.
Прогноз складено враховуючи Методичні рекомендації та Інструкцію щодо складання місцевих бюджетів на середньострокову перспективу, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 02 червня 2021 № 314 ( із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо організації середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 травня 2025 року № 271.
Метою Прогнозу є формування послідовної та передбачуваної бюджетної політики сільської громади на середньостроковий період, створенні дієвого механізму управління бюджетним процесом в діючих умовах війни, із перспективою поступового відновлення.
Основними завданнями Прогнозу є:
- визначення обсягу ресурсів бюджету громади на середньострокову перспективу та встановлення взаємозв’язку між пріоритетами розвитку та можливостями бюджету;
- прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням існуючих бюджетних програм та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових напрямків спрямування коштів;
- забезпечення стабільної діяльності установ бюджетної сфери для задоволення потреб мешканців громади шляхом надання якісних послуг в сфері освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, тощо;
- фінансування інвестиційних проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
- підвищення результативності, ефективності та прозорості витрачання бюджетних коштів;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету міста, ефективне управління бюджетними коштами, зокрема, завдяки застосуванню програмно-цільового методу бюджетування;
Показники Прогнозу є орієнтирами бюджетної політики у середньостроковому періоді для збалансування напрямів політики розвитку з можливостями бюджету.
Очікувані результати реалізації прогнозу – досягнення балансу між напрямами розвитку громади та її бюджетними можливостями, враховуючи ризики та економічні, виклики, що впливають на економіку громади в умовах повномасштабної російської агресії.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників є:
- наслідки військової агресії росії, зокрема, руйнування виробничих комплексів та об’єктів інфраструктури, енергосистеми, спад економічних показників внаслідок припинення діяльності підприємств, скорочення працюючих, міграція робочої сили, що може призвести до скорочення ВВП та основного капіталу громади, та відповідно – зменшення надходжень до бюджету;
- зміна бюджетного та податкового законодавства, зокрема, зміна податкових ставок, термінів і правил сплати податків, введення або відміна пільг, тощо;
- ріст інфляції та курсу долара США та євро, що призведе до збільшення цін та сільського боргу, а також боргових зобов’язань;
- скорочення обсягу міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів, зменшення обсягу інвестицій;
- зростання цін на енергоносії.
Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є:
мобілізація додаткових ресурсів до бюджету, використання всіх наявних резервів залучення коштів;
- удосконалення інструментів бюджетного прогнозування;
- продовження співпраці з міжнародними фінансовими організаціями.
Прогноз бюджету включає індикативні прогнозні показники: економічного і соціального розвитку громади, показники доходів, видатків, фінансування та кредитування бюджету, прогнозні показники міжбюджетних трансфертів.
ІІ. Індикативні показники економічного та соціального розвитку громади на 2026–2028 роки
Показники соціально - економічного розвитку Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026 рік та на два наступних роки окреслюють курс розвитку економіки в цілому та визначають його перспективи на найближче майбутнє, із врахуванням економічних викликів, пов’язаних із війною.
Основне завдання економічного і соціального розвитку Підвисоцької сільської територіальної громади – це підтримка обороноздатності Збройних Сил України, забезпечення належного функціонування усіх сфер життєдіяльності громади, безпечних умов проживання в умовах воєнного стану, надання широкого спектра соціальних послуг, вирішення соціальних питань, створення умов для економічного розвитку громади в умовах воєнного/післявоєнного стану, поліпшення екологічного стану довкілля.
Аналіз соціально-економічного розвитку Підвисоцької сільської територіальної громади дозволяє розраховувати на щорічне зростання його показників, незважаючи на вплив факторів війни та пов’язаних із нею додаткових витрат та потенційних ризиків.
Так, демографічна ситуація в Підвисоцькій сільській територіальній громаді протягом останніх років не є стабільною. Кількість працездатного населення станом на 01.01.2025 становить 3208 осіб, що складає 55,8% від загальної чисельності населення.
Виробничий потенціал Підвисоцької сільської територіальної громади складається з понад 53 землекористувачів, які використовують земельні ділянки для сільськогосподарських потреб, найбільшими землекористувачами є 8 сільськогосподарських підприємств, які незважаючи на широкомасштабні воєнні дії в країні, продовжують працювати та забезпечувати внутрішній ринок товарами та послугами та відіграє значну роль у наповненні бюджету громади.
Пріоритетними напрямками розвитку Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки визначено: «Життєздатність» та «Розвиток».
В Прогнозі дохідної частини взято до уваги наступні індикативні показники, доведені державою :
- зростання мінімальної заробітної плати на початок бюджетного року (з 1 січня 2026 року-8688 грн, з 1 січня 2027 року-9374,00 грн, з 1 січня 2028 року-10059 грн);
- зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 1 січня 2026 року –3288,00 грн, з 1 січня 2027 року – 3482,00 грн, з 1 січня 2028 року – 3677,00 грн), та пов’язану з ними зміну ставок ряду податків : (ПДФО, єдиного, транспортного, податку на нерухомість, туристичного збору) та інших надходжень (адміністративних зборів, держмита, тощо);
- зростання ВВП на рівні держави, у % до попереднього року : 2026 – 104,5 відсотків, 2027 - 105,0 відсотків та 2028 – 105,7 відсотків;
- зростання індексу споживчих цін на рівні держави у % до попереднього року : 2026 – 109,7 відсотків, 2027 – 107,1 відсотків та 2028 – 105,6 відсотки;
- обмінний курс гривні до долара США в середньому : 2026 – 44,7 грн, 2027 – 45,2 грн, 2028 - 45,6 грн, а також на кінець року (відповідно 44,8 грн, 45,3 грн та 45,8 грн).
При обрахунку надходжень до бюджету взято до уваги норми Податкового та Бюджетного кодексів України, чинного рішення Підвисоцької сільської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2026 рік» від 09 червня 2025 №2444, інших нормативно-правових актів з питань оподаткування, тощо.
Втрати бюджету громади внаслідок наданих пільг на місцевому рівні (в основному, в частині земельного податку) залишаються на рівні близько 0,3 тис. грн щорічно.
В результаті прогноз власних доходів бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2026 рік визначено в сумі 59 167 180,00 грн, на 2027 рік – 63 812 550,0 грн, на 2028 рік – 66 374 950,0 грн. Основним бюджетоформуючим джерелом дохідної бази залишається податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), питома вага якого щорічно складатиме близько 46%. При його обрахунку взято до уваги частку зарахування до бюджетів громад, а саме, 60% замість 64%, ріст мінімальної зарплати на рівні держави та середньомісячної по громаді, тощо. Враховано надходження ПДФО за новими кодами: від платників в системі Дія Сіті, ПДФО у вигляді мінімального податкового зобов’язання, тощо.
Відтак, прогнозні обсяги ПДФО на 2026-2028 роки до бюджету громади складуть 27 301 800,0 грн, 29 670 000,0 грн та 30 621 400,0 грн відповідно. Щорічний приріст до попереднього року становитиме: у 2026 році – 105,4 %, у 2027 році – 109,3 %, у 2028 році – 113,4% .
Місцеві податки і збори становитимуть 18 577 510,0 грн, 19 906 800,0 грн та 20 964 200,0 грн відповідно, основну питому вагу яких складуть податок на майно та єдиний податок.
Зокрема, прогнозується зростання податку на нерухомість відповідно до зростання мінімальної заробітної плати.
Надходження по платі за землю базуються на новій нормативній грошовій оцінці землі, яка вступила в дію у 2025 році та порівняно з попередньою зросла на 20 відсотків.
Надходження транспортного податку, або так званого податку на розкішні автомобілі, обраховано виходячи із темпів зростання мінімальної зарплати та динаміки надходжень за останні роки.
Відповідно, податок на майно у 2026-2028 роках складатиме, 18 577 510,0 грн, 19 906 000,0 грн та 20 964 200,0 грн.
Надходження єдиного податку щорічно зростатимуть та становитимуть
12 339 050,0 грн, 13 212 700,0 грн та 13 751 300,0 грн, в основному, за рахунок росту мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також передбаченої Програмою економічного та соціального розвитку громади збільшення кількості суб’єктів підприємництва (на 1,5 відсотки щорічно).
Вагомими дохідними джерелами стануть надходження акцизного податку, зокрема, відрахування із ввезеного в Україну та виробленого в Україні пального, з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, надходження яких щорічно зростатимуть внаслідок поетапного збільшення акцизів та пальне та тютюнові вироби та діяльності держави в напрямку детінізації.
Серед неподаткових надходжень найбільшу бюджетоформуючу функцію у 2026-2028 роках виконуватимуть власні надходження бюджетних установ, плата за оренду комунального майна, плата за надання інших адміністративних послуг та ін.
V. Показники фінансування бюджету
Залучення зовнішніх фінансових ресурсів до бюджету зумовлене потребою в додаткових коштах на виконання інвестиційних проектів в галузі енергоефективності, розвитку інфраструктури громади та в інших сферах.
Враховуючи навантаження на бюджет сільська рада на сьогодні не планує надання місцевих гарантій у 2026-2028 роках.
VI. Показники видатків бюджету.
Основними цілями видаткової політики Підвисоцької сільської територіальної громади є:
- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених галузевими цільовими програмами. Подальше зміцнення матеріально-технічної бази бюджетних закладів;
- підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами шляхом здійснення оптимізації витрат бюджету та застосування дієвих методів економії;
- забезпечення в повному обсязі потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання та водовідведення, які споживаються бюджетними установами і організаціями;
- забезпечення економного режиму використання енергоносіїв, в тому числі шляхом спрямування коштів бюджету на впровадження енергоефективних та енергозберігаючих проектів в бюджетній сфері;
- залучення додаткових фінансових ресурсів шляхом отримання грантів міжнародних та національних донорських організацій.
Пріоритетом розвитку галузі «Освіта» на 2026-2028 роки є забезпечення кращих можливостей для дітей шляхом доступності та підвищення конкурентоспроможності освіти. Розбудова нового освітнього середовища, що відповідатиме вимогам сьогодення, задоволення потреб учасників освітнього процесу, забезпечення доступності високоякісної загальної середньої освіти для всіх мешканців громади та належного функціонування загальноосвітніх, позашкільних та дошкільних навчальних закладів, надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами максимально наближено до місця проживання та з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей, забезпечення функціонування ефективної та територіально-доступної мережі інклюзивного навчання, отримання освіти дітьми, що перебувають на довготривалому лікуванні в закладах охорони здоров’я, забезпечення належного теплового режиму, зменшення показників споживання енергоносіїв. Створюватимуться умови для задоволення освітніх потреб учнів з особливостями психофізичного розвитку, їх соціальної інтеграції в умовах закладу загальної середньої освіти. Вдосконалюватимуться підходи до формування замовлення на підготовку фахівців на основі прогнозу потреб економіки громади, робота з обдарованою і талановитою молоддю, що сприятиме всебічному розвитку індивідуальності дитини, її задатків і здібностей.
Пріоритетом розвитку галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки є підвищення якості та рівня життя громадян Підвисоцької громади, забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення при раціональному використанні бюджетних коштів, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту. Зокрема, надалі впроваджуватиметься комплексний підхід до розв'язання проблем найбільш вразливих верств населення, сприяння їх соціальній інтеграції та подоланню бідності, забезпечення захисту прав дітей, їх безпеки та благополуччя. Забезпечення соціальної підтримки військовослужбовців, членів сімей загиблих, померлих, пропалих безвісти.
Головними пріоритетами галузі «Культура і мистецтво» на 2026-2028 роки є створення умов для творчої самореалізації громадян, збереження культурно-духовної спадщини, повноцінне функціонування суспільного мовлення, що є запорукою становлення активного громадянського суспільства та задоволення його потреб в отриманні об'єктивної та неупередженої інформації, відтворення та примноження духовних і культурних здобутків українського народу, популяризація народної творчості та проведення культурно – мистецьких заходів. Формування національної свідомості громадян в Україні та закордоном серед жителів громади та внутрішньо переміщених осіб.
Пріоритетами розвитку галузі «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки є всебічне фізичне виховання та створення здорової нації. Головна мета – формування у населення Підвисоцької сільської територіальної громади активної соціальної орієнтації на здоровий спосіб життя, спортивно-масова робота з населенням.
Пріоритетами розвитку галузі «Житлово-комунальне господарство» на 2026-2028 роки є забезпечення поточного утримання об’єктів благоустрою, капітального ремонту доріг, вулиць, провулків та експлуатацію дорожньої системи утримання, впровадження енергозберігаючих технологій та залучення інвестицій на модернізацію мереж.
Затвердити головним розпорядникам бюджетних коштів граничні показники видатків сільського бюджету на 2026 рік – 81 992 080,0 грн. на 2027 рік – 88 612 750,0 грн. на 2028 рік – 90 93 140 350,0 грн. згідно з додатком 6 до цього прогнозу.
Затвердити граничні показники видатків бюджету на 2026 рік – 81 992 080,0 грн. на 2027 рік – 88 612 750,0 грн. на 2028 рік – 93 140 350,0 грн. за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету згідно з додатком 7 до цього прогнозу.
На утримання галузі «Освіта» в 2026 році сума видатків складе – 49 960 215,0 грн., в 2027 році – 52 508 523,0 грн. в 2028 році – 57 064 449,0 грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення прогнозам на 2026 рік передбачено – 4 770 419,0 грн., на 2027 рік – 5 111 907,0 грн. та на 2028 рік – 35 450 711,0 грн.
На утримання закладів культури прогнозам на 2026 рік передбачено – 3 919 889,0 грн., на 2027 рік – 4 224 467,0 грн. та на 2028 рік – 4 527 534,0 грн.
На утримання закладів фізичної культури і спорту прогнозам на 2026 рік передбачено – 5 000,0 грн., на 2027 рік – 5 000,0 грн. та на 2028 рік – 5 000,0 грн.
На утримання житлово – комунального господарства громади прогнозом на 2026 рік передбачено – 5 294 739,0 грн., на 2027 рік – 5 591 374,0 грн. та на 2028 рік – 6 139 508,0 грн.
Видатки бюджету на 2026-2028 року плануються відповідно до галузевих Програм.
Перелік галузевих програм, що будуть діяти в 2026-2028 роках
|
№ п/п |
Назва програми |
|
|
Соціальна програма "Розвиток молоді Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2028роки" |
|
|
Програма оздоровлення та відпочинок дітей у Підвисоцькій сільській раді |
|
|
Програма призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2026-2028 роки |
|
|
Програма соціальної підтримки хворих на цукровий діабет І типу важкої форми, онкохворих та хворих, які страждають на хронічну ниркову недостатність і лікуються гемодіалізом |
|
|
Програма розвитку фізичної культури і спорту на території Підвисоцької сільської територіальної громади на 2025-2026 роки |
|
|
Програма утримання та розвитку благоустрою населених пунктів Підвисоцької сільської територіальної громади на 2025-2026 роки» |
|
|
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Підвисоцької територіальної громади на 2026-2028 роки |
|
|
Програма підтримки обдарованих дітей Підвисоцької сільської ради на 2026-2028 роки в галузі освіти |
|
|
Програма по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха на 2026 рік |
|
|
Програма по заходах з організації рятування на водах на 2026 рік |
|
|
Програма соціальної підтримки учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих учасників бойових дій Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026 рік |
|
|
Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Підвисоцької сільської ради на 2025-2027 роки |
|
|
Програма надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування Підвисоцької територіальної громади, яким у 2026 - 2027 роках виповнюється 18 років |
|
|
"Програма покращення умов обслуговування платників податків Підвисоцької сільської ради та збільшення надходжень до Державного та місцевого бюджетів на 2026 рік" |
|
|
Комплексна програма Профілактики злочинності і правопорушень на 2026-2029роки |
|
|
Програма цивільного захисту Підвисоцької ТГ на 2026-2028 роки |
|
|
Програма розвитку туризму Підвисоцької СТГ на 2026-2028 роки |
|
|
Програма про присвоєння звання «Почесний громадянин Підвисоцької територіальної громади на 2026-2028 роки |
|
|
Програма соціальної підтримки учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих учасників бойових дій вшанування пам’яті загиблих та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи Підвисоцької територіальної громади на 2026-2028 роки |
|
|
Програма «Організація та перевезення учнів та вихованців до навчальних закладів на 2022-2027 роки |
|
|
Програма розвитку освіти на території Підвисоцької сільської територіальної громади на 2022-2027 роки |
|
|
Програма розвитку культури Підвисоцької територіальної громади на 2026-2028 роки |
|
|
Сільська програма «Безпека громади на 2026-2028 роки» |
|
|
Програма енергоефективності та енергозбереження комунальних засобів освіти, культури та адміністративних будівель Підвисоцької територіальної громади на 2022-2027 роки |
|
|
Програма безкоштовних медичних обстежень прийомних дітей (діти сироти і діти позбавлені батьківського піклування), які влаштовані у прийомну сім’ю на 2026-2029 роки |
|
|
Програма щодо підтримки заходів мобілізаційної підготовки, мобілізації, призиву на військову службу та зборові заходи, ведення військового обліку військовозобов’язаних на території Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2027 роки |
|
|
Програма розвитку охорони здоров’я на території Підвисоцької територіальної громади на 2025-2026 роки |
|
|
Програма безкоштовного перевезення працівників Підвисоцької сільської ради на 2025-2026 роки |
|
|
Програма «Шкільний автобус» на 2025-2027 роки |
|
|
Програма розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти Підвисоцької сільської ради на 2025-2027 роки. |
|
|
Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Підвисоцької сільської ради на 2025-2026 роки |
|
|
Програма доступне житло Підвисоцької сільської територіальної громади на 2025-2027 роки |
|
|
Комплексна програма запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на території Підвисоцької сільської територіальної громади на 2023-2025 роки |
|
|
Програма щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти Підвисоцької сільської ради на 2024-2026 роки |
|
|
Заходи у сфері освіти Підвисоцької сільської ради на 2024-2026 роки |
|
|
Програма забезпечення розробки Комплексного плану території територіальної громади, генеральних планів населених пунктів, детальних планів території Підвисоцької сільської ради га 2024-2026 роки |
|
|
Програма «Профілактики рецидивної злочинності та правопорушень на території Підвисоцької територіальної громади на період 2024-2026 років» |
|
|
Програма соціального захисту населення Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026 рік |
Відповідно до ст. 51 Бюджетного кодексу України передбачено, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників, здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.
VII. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами.
Метою регулювання міжбюджетних відносин є забезпечення відповідності між повноваженнями на здійснення видатків, закріплених законодавчими актами України за бюджетами, та бюджетними ресурсами, які повинні забезпечувати виконання цих повноважень, надані норми права, які регулюють складні відносини між бюджетами щодо отримання та використання різних видів коштів, які вдосконалюють бюджетну систему України, забезпечують стабільність та об'єктивність бюджетного процесу.
Затвердити показники міжбюджетних трансфертів з державного бюджету на 2026 рік – 23 114 900,0 грн., згідно з додатком 10 прогнозу.
Затвердити показники міжбюджетних трансфертів з державного бюджету на 2027 рік – 24 940 200,0 грн., згідно з додатком 10 прогнозу.
Затвердити показники міжбюджетних трансфертів з державного бюджету на 2028 рік – 26 765 400,0 грн., згідно з додатком 10 прогнозу.
Результатом розрахунку вирівнювання є реверсна дотація.
Затвердити показники реверсної дотації державному бюджету на 2026 рік – 3 129 100,0 грн., згідно з додатком 11 прогнозу.
Затвердити показники реверсної дотації державному бюджету на 2027 рік – 5 458 700,0 грн., згідно з додатком 11 прогнозу.
Затвердити показники реверсної дотації державному бюджету на 2028 рік – 3 118 600,0 грн., згідно з додатком 11 прогнозу.
VIIІ. Інші положення та показники прогнозу бюджету.
З метою досягнення стратегічних цілей розвитку Підвисоцької сільської територіальної громади та забезпечення реалізації завдань, спрямованих стимулювання соціально-економічного розвитку, модернізація закладів освіти, покращення якості життя громадян та екології протягом 2026 – 2028 років визначений ключовий сектор (галузь) для публічного інвестування:
освіта і наука – модернізація закладів освіти, покращення їх інфраструктури, забезпечення якості, безпеки та доступності освіти.
Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій на 2026 – 2028 роки становить 430 000 гривень, у тому числі у розрізі підтверджених джерел фінансового забезпечення та за роками, додаток 9:
гривень
|
Найменування показника |
2026 рік (прогноз) |
2027 рік (прогноз) |
2028 рік (прогноз) |
Разом за 2026-2028роки(прогноз) |
|
Доходи спеціального фонду бюджету (бюджет розвитку) |
290 000,00 |
140 000,00 |
0,00 |
430 000,00 |
|
Кошти, що передаються із загального фонду до спеціального фонду |
290 000,00 |
140 000,00 |
0,00 |
430 000,00 |
|
Разом ( обсяг публічних інвестицій) |
290 000,00 |
140 000,00 |
0,00 |
430 000,00 |
Стратегічними цілями публічних інвестицій на 2026-2028 роки є покращення умов передування дітей в закладах освіти, підвищення рівня надання освітніх послуг, забезпечення доступності освіти до кожної дитини громади.
Конкретні показники обсягів бюджету Підвисоцької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки будуть уточнюватись залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.




