Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Звернення громадян ‒ це реалізація та захист власних інтересів

Дата: 13.12.2024 08:43
Кількість переглядів: 11

Фото без опису

 

 

Звернення громадян ‒ це реалізація та захист власних інтересів

 

У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі ‒ Головне управління) забезпечено право кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями для реалізації своїх прав та законних інтересів.

Упродовж січня − листопада 2024 року до Головного управління надійшло майже 11 тисяч звернень, що в 1,5 рази менше проти минулого року. Із загальної кількості заявників 84 % − пенсіонери. Традиційно основними були питання призначення та виплати пенсій, субсидій, пільг.

Громадяни для звернення використовували різні засоби комунікації. Більшість заявників звертались до Головного управління особисто (подавали звернення на особистих та виїзних прийомах). Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, Урядовий контактний центр звернулося понад 3 тис. громадян, надіслали звернення поштою та на електронну скриньку 3200 осіб.

 

Людмила МЕДВЕДЄВА,

начальник управління документального забезпечення

Головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь