Завершені публічні закупівлі
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888, юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади
юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
профнастил код згідно ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Табл. №1.
№ з/п |
Найменування |
Технічні характеристики |
Довж м |
Шир м |
к-сть шт |
1. |
Профнастил |
Тип: С -14 (ребра жорсткості не менше 12-15 мм). Товщина: не менше 0,45 мм, матеріал – оцинкована сталь, вміст цинку – не менше 140гр/на 1м кв Колір: чорний матовий (9005 Словаччина, або еквівалент) Призначення: стіновий Гарантія: 10 років На зворотній стороні наявність маркування |
1,5 |
1,17 |
120 |
2 |
Профнастил |
Тип: С -14 (ребра жорсткості не менше 12-15 мм). Товщина: не менше 0,45 мм, матеріал – оцинкована сталь вміст цинку – не менше 140гр/на 1м кв Колір: чорний матовий (9005 Словаччина, або еквівалент) Призначення: стіновий Гарантія: 10 років На зворотній стороні наявність маркування |
2,0 |
1,17 |
210 |
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
180 000,00 грн (з ПДВ)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 12.11.2024 р. включно.
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Уповноважена особа : Дякова Надія.
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888, юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади
юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
профнастил код згідно ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Табл. №1.
№ з/п |
Найменування |
Технічні характеристики |
Довж м |
Шир м |
к-сть шт |
1. |
Профнастил |
Тип: С -14 (ребра жорсткості не менше 12-15 мм). Товщина: не менше 0,45 мм, матеріал – оцинкована сталь, вміст цинку – не менше 140гр/на 1м кв Колір: чорний матовий (9005 Словаччина, або еквівалент) Призначення: стіновий Гарантія: 10 років На зворотній стороні наявність маркування |
1,5 |
1,17 |
120 |
2 |
Профнастил |
Тип: С -14 (ребра жорсткості не менше 12-15 мм). Товщина: не менше 0,45 мм, матеріал – оцинкована сталь вміст цинку – не менше 140гр/на 1м кв Колір: чорний матовий (9005 Словаччина, або еквівалент) Призначення: стіновий Гарантія: 10 років На зворотній стороні наявність маркування |
2,0 |
1,17 |
210 |
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
180 000,00 грн (з ПДВ)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 12.11.2024 р. включно.
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Уповноважена особа : Дякова Надія.