Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Завершені публічні закупівлі

Дата: 27.10.2023 08:25
Кількість переглядів: 39

     

                                                                                   

 

  Підвисоцька сільська  рада Голованівського району Кіровоградської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Підвисоцька сільська рада (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 04367080, юридична особа, яка забезпечує потреби громади, або територіальної громади

юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Театральні крісла

Виробництво крісел має відповідати:

  • Системі екологічного управління - Сертифікат ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015,IDT)
  • Системі управління якістю - Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT)
  • Системі управління охороною здоров’я і безпекою праці  - Сертифікат ДСТУ ISO 45001: 2019 (ISO 45001:2018, IDT
  • Системі управління безпекою ланцюга постачання - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).

Крісла повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати титульний лист ТУ, розроблених для виробника. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» мати Консультативний висновок на проект ТУ виданий ДВЛ ДСНС України та Зміни до ТУ, якщо такі рекомендовано зробити згідно цього Консультативного висновку.

Конструкція крісла має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016, що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності, копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку, що є дійсними на момент пропозицій електронних торгів (додати до пропозиції). Якщо учасник не є виробником, то разом з Дилерським Договором повинен надати усі вище зазначені Сертифікати та Висновки безпосередньо виробника, а також надати письмову згоду виробника на виконання умов договору.

 

  1. Кількість та габарити крісла:
  2. Кількість: 60шт. (15 секцій по 4 крісла)
  3. Габарити крісла: Висота 870мм, ширина в осях 520мм, глибина у розкладеному вигляді 660мм.
  4. Ергономіка та дизайн:

Крісла мають бути з поліпшеною ергономікою та максимальною комфортністю для всіх вікових категорій глядачів, витримувати високі експлуатаційні навантаження. При цьому дизайн крісел має бути лаконічний, класичний театральний.

  1. Технічні особливості металевої стійки крісла:

Крісла повинні бути універсальні на металевих стійках без кріплення до підлоги, збиратися в секції відповідно до плану розташування. Металеві стійки повинні мати естетичний зовнішній вигляд, не допускаються будь-які вузли кріплення на фронтальній (передній) частині стійки. Всі металеві стійки повинні мати захисне декоративне полімерне покриття на основі епоксидних смол (колір «чорний оксамит» або еквівалент). Всі металеві стійки повинні мати пластикові опори для захисту підлоги від подряпин.

  1. Фальшпанелі

Декоративні панелі на крайніх металевих стійках секції крісел із зовнішньої сторони виготовлені з фанери, обтягнуті меблевою тканиною, та монтуються до стійок за допомогою скритих вузлів кріплення. Центральні стійки – відкриті (без фальшпанелей).

  1. Підлокітник:

Підлокітник – прямої форми, виготовлено з фанери не менше 15 мм, поролон не менше 20 мм та тканиною вищого ґатунку з підвищеними експлуатаційними характеристиками.

  1. Технічні особливості спинки крісла:

Спинка крісла м’яка, прямокутної форми, спинка кріпиться до металевих стійок за допомогою відкритих вузлів кріплення. Спинка обтягнута з двох сторін спеціалізованою меблевою тканиною з підвищеними експлуатаційними характеристиками, колір – червоний, тип: мікрофібра, 100% ПЕС, щільність не менше: 190г/м2.. Подушка спинки крісла ергономічної форми для зручного розташування у кріслі, внутрішнє наповнення з пінополіуретану еластичного.

  1. Технічні особливості сидіння крісла:

Сидіння крісла м’яке, прямокутної форми, кріпиться до металевих стійок за допомогою відкритих вузлів кріплення,  товщина сидіння не менше 70 мм. Сидіння крісла м’яке, внутрішнє наповнення литий формований пінополіуретан високої щільності 40-55 кг/м³, що не просідає та не змінює форму на протязі гарантійного терміну. Сидіння обтягнуте спеціалізованою меблевою тканиною, з високими експлуатаційними характеристиками. Форма сидіння прямокутна, кути заовалені. Для забезпечення вільного пересування між рядами сидіння крісла має гравітаційний механізм, що повертає сидіння у вертикальне положення, без попередньої дії зовнішніх направляючих зусиль. Робота механізму безшумна.

  1. Креслення крісла:

 

*Крісло має максимально відповідати кресленню.

Гарантійні зобов’язання:

Гарантійний термін експлуатації виробу «Театральне крісло»: 36 місяців.

Гарантійний термін експлуатації литого формованого пінополіуретану: на весь строк використання крісел, але не менше ніж 120 місяців (10 років). На підтвердження цього постачальник надає гарантійний сертифікат безпосередньо від виробника литого формованого пінополіуретану. Де також мають бути зазначені технічні показники, такі як жорсткість, еластичність, щільність та інші. Якщо учасник не є виробником, то повинен надати у складі своєї пропозиції  листи гарантійних зобов’язань безпосередньо від виробника (підтвердити наявність КВЕДів на даний вид діяльності).

Фото зразків: З метою підтвердження наявності у Учасника зразків литого формованого пінополіуретану Замовник вимагає надання кольорового фото зразка литого формованого пінополіуретану (не менше ніж 50мм), який буде використовуватись безпосередньо в даній моделі крісла. Кольорове фото – це саме фото, а не малюнок, не креслення, не 3Д модель.

Кольорові фото зразка литого формованого пінополіуретану – вид збоку та зверху. Вид зверху має чітко відображати зразок литого формованого пінополіуретану. Вид збоку має чітко відображати профіль виробу повністю, до виробу прикласти лінійку, щоб було чітко видно товщину профілю литого формованого пінополіуретану. Якщо профіль виробу має різні висоті, то лінійку потрібно прикласти і сфотографувати у його найнижчій частині.

Всі кольорові фото мають бути належної якості, не скановані, не роздруковані, завантажені у форматі jpeg або pdf, засвідчені виключно КЕП, будь які додаткові нанесення або редагування на фото після фотографування заборонено (в тому числі печатки та підписи). Всі деталі, а саме цифрові значення на лінійці мають бути читабельними.

Доставка: Крісла транспортуються у розібраному вигляді за рахунок Постачальника за адресою: 26122, Кіровоградська обл., Голованівський р-н, с. Розсохуватець, вул. Центральна, буд. 8 до 30 листопада 2023 року.

Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

142 500,00 грн. (з ПДВ)

Визначення очікуваної вартості предмета: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

Уповноважена особа : Дякова Надія.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь