Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Завершені публічні закупівлі

Дата: 14.08.2023 08:29
Кількість переглядів: 63

 

Фото без опису

 

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888, юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади

юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

 Пелети з лузги соняшника- ДК 021:2015: код 09110000-3 – тверде паливо

 таблиця №1

Основні технічні вимоги:

 

 п/п

Найменування

Од.

виміру

Кількість

ГОСТ, ДСТУ, ТУ та

інші документи,

що підтверджують

якість товару

1

Пелети з лузги соняшника

т

25

Якість товару має відповідати ДСТУ 7124

товщина 8мм

 

 

 

 

 

 

   Вид процедури закупівлі: запит ціни пропозиції у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

150 000,00 грн (з ПДВ), КЕКВ: 2275

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби обсягу товару згідно поданих заявок закладів освіти (бюджетний період) 2023 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

Обґрунтування технічних характеристик: згідно табл. №1 Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  по 01.09.2023 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є потреба в забезпеченні паливними матеріалами на опалювальний період навчального закладу Покотилівської філії: Підвисоцького ліцею ім. Т.Г. Шевченка, що знаходиться за адресою:Кіровоградська обл., Голованівський район, с. Покотилове, вул. Шкільна, буд. 19 , згідно поданого клопотання  закладу освіти.

      Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги використання поточного календарного року, зазначені у Табл. №1на 2023 р.

Вимоги щодо якості: Товар повинен бути  виготовленим у відповідності з вимогами ДСТУ, технічних вимог виготовлення згідно з технічною документацією, затвердженою у встановленому порядку

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури запиту ціни пропозиції:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

Уповноважена особа : Дякова Надія


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь