Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Оголошені публічні закупівлі

Дата: 03.07.2023 13:44
Кількість переглядів: 75

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888, юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади

юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Матеріали для проведення  ремонтних робіт господарським способом ділянок теплових мереж у закладах освіти - ДК 021:2015: код 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

 таблиця №1

Основні технічні вимоги:

 

 п/п

Найменування

Товщина стінки

Од.

виміру

Кількість

ГОСТ, ДСТУ, ТУ та

інші документи,

що підтверджують

якість товару

1.

Труба сталева попередньоізольована

в поліетиленовій оболонці

Ø 108/200мм                        

(довжина окремої труби 6,0-12,0 м ) бажано 12,0м, (17шт-12,0м., 1шт-6,0м)

4,0 мм

погонних метрів

210

Якість товару має відповідати ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

руба електрозварна сталь 3)

2

Труба сталева попередньоізольована

в поліетиленовій оболонці

Ø 89/160 мм                         

(довжина окремої труби 6,0-12,0м) бажано 12,0м

4,0 мм

погонних метрів

120

3

Відвід сталевий

попередньоізольований в

поліетиленовій оболонці

Ø 108/200 мм, ПО

90 градусів

4,0 мм

штуки

6

Якість товару має відповідати ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

4

Відвід сталевий

попередньоізольований в

поліетиленовій оболонці

Ø 108/200 мм, ПО

45 градусів

4,0 мм

штуки

2

Якість товару має відповідати ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

5

Відвід сталевий

попередньоізольований в

поліетиленовій оболонці

Ø 89/160 мм, ПО

90 градусів

4,0 мм

штуки

2

Якість товару має відповідати ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

6

Відвід сталевий

попередньоізольований в

поліетиленовій оболонці

Ø 89/160 мм, ПО

45 градусів

4,0 мм

штуки

2

Якість товару має відповідати ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

7

Комплект ізоляції стику ПО (насувкова муфта)

діаметром 108/200 мм        

 

штуки

24

Комплект ізоляції стиків має бути з насувною муфтою.

ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

8

Комплект ізоляції стику ПО (насувкова муфта)

діаметром 89/160 мм

 

штуки

16

Комплект ізоляції стиків має бути з насувною муфтою

ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 

 

   Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

502 000,00 грн (з ПДВ), КЕКВ: 2210

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби обсягу товару згідно поданих заявок закладів освіти (бюджетний період) 2023 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

Обґрунтування технічних характеристик: згідно табл. №1 Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  по 30. 07.2023 р. включно (протягом п’яти робочих днів з дня замовлення.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є потреба в матеріалах для проведення ремонтних робіт господарським способом ділянки теплових мереж закладів освіти: Підвисоцького ліцею ім. Т.Г. Шевченка(за адресою: Кіровоградська обл., Голованівський

район, с. Підвисоке, вул. Миру, буд. 13)
 та Нерубайська філія Підвисоцького ліцею ім. Т. Г. Шевченка (за адресою: Кіровоградська обл., Голованівський район, с. Нерубайка, вул. Шкільна, буд. 10)
, подана закладами освіти.

      Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги використання поточного календарного року, зазначені у Табл. №1на 2023 р.

Вимоги щодо якості: Товар повинен бути  виготовленим у відповідності з вимогами ДСТУ, технічних вимог виготовлення згідно з технічною документацією, затвердженою у встановленому порядку

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури запиту ціни пропозиції:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

Уповноважена особа : Дякова Надія

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь