Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Завершені публічні закупівлі

Дата: 28.02.2023 10:42
Кількість переглядів: 142

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі послуг, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888,юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади

 юр. адреса: Україна, 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015, 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; (Послуги підвозу учнів та вчителів ). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.

Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 437 500,00 грн з ПДВ

Згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).

Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.

Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»

Розмір бюджетного призначення: 174 800,00 грн (з ПДВ) згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовником передбачено відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»

Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі згідно  пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року  № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.

Нормативно-правове регулювання. Закупівля  регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі, а також Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.97 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту».

Обґрунтування технічних характеристик.

Кількість – 1 послуга

Передбачені тендерною документацією послуги повинні відповідати вимогам Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.97 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту».

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

Уповноважена особа : Дякова Надія

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь