Сирні продукти (сир твердий 50%, сир кисломолочний 9% )
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти Підвисоцької сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43910888, юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади
юр. адреса: 26122, Кіровоградська область, Голованівський район, с. Підвисоке, вул. Центральна, буд. 4
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015, код 15540000-5 - Сирні продукти (сир твердий 50%, сир кисломолочний 9% )
Табл. №1.
№ з/п |
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва |
Асортиментна позиція предмету закупівлі |
Кількість, в кг |
1 |
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир |
сир твердий 50% фасований |
300 |
2 |
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир |
сир твердий 50% ваговий |
100 |
2 |
ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир |
сир 9% фасований |
200 |
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 164 300,00 грн (з ПДВ)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Продукція має відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 31.12.2023 р. включно.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання товару. За одиницю виміру кількості товару приймається кг.
Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього та поточного календарного року, зазначені у Табл. №1 на 2023 р.
Вимоги щодо якості:
№ з/п |
Найменування, країна походження |
Орієнтована кількість |
Опис предмета закупівлі |
1 |
Сир твердий фасований ДСТУ4554:2006 |
300 кг. |
Зовнішній вигляд: поверхня чиста, рівна, без механічних ушкоджень, сторонніх нашарувань і товстого поверхневого шару, покрита захисним покривом (у вагового), який щільно прилягає до поверхні сиру. Дозволено незначні відбитки перфорації на поверхні сиру. Фасований у пакетах, які відповідають вимогам до харчових продуктів. Запах і смак: специфічний сирний, без сторонніх присмаків і запахів. Дозволено наявність присмаку пастеризації. Консистенція: тіло пластичне, ніжне однорідне, злегка крихке. Колір: однорідний за всією масою, від білого до жовтого. Сир твердий, що є предметом даної закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам ( ДСТУ 4554:2006), масова частка жиру 50,0% в с.р. затвердженим у встановленому законодавством України порядку. |
2 |
Сир твердий ваговий ДСДУ 4554:2006 |
100кг. |
|
3 |
Сир кисломолочний ДСТУ 4554:2006 фасований , ваговий(згідно заявок) |
200кг. |
Консистенція та зовнішній вигляд: м’яка, мазка або розсипчаста. Дозволено незначну крупинчастість та незначне виділення сироватки. Запах і смак: характерний кисломолочний, без сторонніх присмаків і запахів. Колір: білий або з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою. Сир кисломолочний, що є предметом даної закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ 4554:2006), масова частка жиру не менше 9%, затвердженим у встановленому законодавством України порядку. |
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України..
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Уповноважена особа: Дякова Надія