Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

Дата: 24.06.2022 11:19
Кількість переглядів: 368

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

Фото без опису

З початком війни, з міркувань безпеки, дашборди Національної служби здоров’я України (НСЗУ), які містили корисну інформацію для пацієнтів (наприклад, про лікарів, з якими можна укласти декларацію, чи про безоплатні послуги у конкретних медзакладах), були закриті.

Проте дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном, через операторів контакт-центру НСЗУ.

Так, за номером 16-77 можна отримати інформацію про:

  • Адресу найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, що необхідні пацієнту.

Тобто, якщо ви переїхали в інший регіон і не знаєте, де знайти сімейного лікаря або ж вузького спеціаліста, зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте на 16-77, і фахівці контакт-центру нададуть контакти найближчих медичних закладів.

Звертаємо увагу, що, зважаючи на воєнний стан та війну, перед візитом до лікаря варто зателефонувати до медзакладу і уточнити, чи є на місці відповідні спеціалісти, чи  здійснює заклад наразі проведення планових операцій та госпіталізацій, адже часто це залежить від завантаженості лікарень.

  • Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.

Програма медичних гарантій-2022, попри війну, продовжує діяти. За номером 16-77 пацієнту можуть надати інформацію щодо безоплатних послуг, які включені до конкретного пакета.

  • Адреси найближчих аптек, де можна отримати препарати за програмою «Доступні ліки» та інсуліни.

  • Подати скаргу про те, що заклад відмовляє у безоплатній послузі, якщо не вдається вирішити проблему «на місці», з керівництвом закладу.

Контакт-центр НЕ володіє інформацією про:

  • Фактичну наявність певних фахівців у конкретному медзакладі.

Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Там же можна записатись до лікарів або, за можливості, зробити це онлайн через медичні інформаційні системи.

  •  Наявність медичних препаратів.

Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті eliky.in.ua та в місцевих департаментах охорони здоров'я.

  • Контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали.

Краще дізнаватись контакти лікаря заздалегідь, особисто під час прийому. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.

Також нагадуємо, що українці можуть отримати безоплатну медичну консультацію через контакт-центр МОЗ. Лікарі можуть надати віддалену консультативну допомогу та рекомендації. До консультування залучені психологи, терапевти, кардіологи, пульмонологи, гінекологи, хірурги та педіатри. 

Контакт-центр працює за єдиним безоплатним номером 0 800 60 20 19.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь