A A A K K K
для людей із порушенням зору
Підвисоцька територіальна громада
Кіровоградська область, Голованівський район

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

Дата: 24.06.2022 11:19
Кількість переглядів: 344

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

Фото без опису

З початком війни, з міркувань безпеки, дашборди Національної служби здоров’я України (НСЗУ), які містили корисну інформацію для пацієнтів (наприклад, про лікарів, з якими можна укласти декларацію, чи про безоплатні послуги у конкретних медзакладах), були закриті.

Проте дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном, через операторів контакт-центру НСЗУ.

Так, за номером 16-77 можна отримати інформацію про:

  • Адресу найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, що необхідні пацієнту.

Тобто, якщо ви переїхали в інший регіон і не знаєте, де знайти сімейного лікаря або ж вузького спеціаліста, зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте на 16-77, і фахівці контакт-центру нададуть контакти найближчих медичних закладів.

Звертаємо увагу, що, зважаючи на воєнний стан та війну, перед візитом до лікаря варто зателефонувати до медзакладу і уточнити, чи є на місці відповідні спеціалісти, чи  здійснює заклад наразі проведення планових операцій та госпіталізацій, адже часто це залежить від завантаженості лікарень.

  • Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.

Програма медичних гарантій-2022, попри війну, продовжує діяти. За номером 16-77 пацієнту можуть надати інформацію щодо безоплатних послуг, які включені до конкретного пакета.

  • Адреси найближчих аптек, де можна отримати препарати за програмою «Доступні ліки» та інсуліни.

  • Подати скаргу про те, що заклад відмовляє у безоплатній послузі, якщо не вдається вирішити проблему «на місці», з керівництвом закладу.

Контакт-центр НЕ володіє інформацією про:

  • Фактичну наявність певних фахівців у конкретному медзакладі.

Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Там же можна записатись до лікарів або, за можливості, зробити це онлайн через медичні інформаційні системи.

  •  Наявність медичних препаратів.

Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті eliky.in.ua та в місцевих департаментах охорони здоров'я.

  • Контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали.

Краще дізнаватись контакти лікаря заздалегідь, особисто під час прийому. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.

Також нагадуємо, що українці можуть отримати безоплатну медичну консультацію через контакт-центр МОЗ. Лікарі можуть надати віддалену консультативну допомогу та рекомендації. До консультування залучені психологи, терапевти, кардіологи, пульмонологи, гінекологи, хірурги та педіатри. 

Контакт-центр працює за єдиним безоплатним номером 0 800 60 20 19.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь