ДПС: споживачі мають змогу повідомляти про порушення у сфері роздрібної торгівлі.
ДПС: споживачі мають змогу повідомляти про порушення у сфері роздрібної торгівлі.
ДПС звертає увагу споживачів товарів (послуг) про можливість інформування про виявлені значні порушення у сфері роздрібної торгівлі.
Так, покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:
відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
чітко вказати, яке порушення виявлено.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Також можливо повідомити про виявлені порушення безпосередньо до головних управлінь за місцем розташування господарського об’єкту:
ГУ ДПС у Кіровоградській області- 0954411233